dilluns, 1 de febrer del 2010

Materials nous....noves pistes per la nostra aventura

Amics i amigues:

Com esteu? Jo estic molt content de veure com esteu treballant a les vostres escoles el material, que amb tanta il·lusió s'ha pensat per a vosaltres. És una forma per descobrir la meva vida, les meves petjades, pas a pas, però sempre amb vosaltres.

Deixeu-me que us doni les gràcies, de tot cor, per ser amb mi i fer que el meu testomini segueixi animant-vos... animant-me. És un any tan especial!!!

Al blog trobareu modificacions...Hi ha un apartat que es diu PISTES PER A L'AVENTURA, on us deixo pistes penjades per a la recerca de les diferents etapes. De moment, teniu des de l'etapa 5 fins l'etapa 7. Mica en mica us aniré deixant més pistes.

També trobareu uns ENLLAÇOS de diferents WEBS a les quals hi ha més informació. Doneu-hi un cop d'ull, feu-ho per grups, per curiositat...

He activat el CANÇONER on trobareu la musica on-line i on la podreu descarregar. També us deixo les LLETRES DE LES CANÇONS. Ja sé que no són els "number one" dels principals...però és la música amb la qual hem posat la solfa a aquest nostre projecte.

No em vull descuidar de l'ÀLBUM FOTOGRÀFIC, on us deixo imatges que podreu copiar i descarregar per la vostra feina.

Amb tot, he volgut que sigui una manera de fer més atractiu el treball i posar més fàcil la recerca de tot el que necessiteu per arribar a descobrir el tresor.

No us canseu i poquet a poquet seguirem endavant. Sempre estic a prop. Però us animo a que m'escriviu o deixeu els vostres comentaris sobre el blog o els materials. Em faria molta il·lusió veure que us comuniqueu amb mi. Envieu fotos dels actes o activitats que feu a l'escola. També si em voleu fer arribar un escrit vostre.... QUE FELIÇ SERIA....
Us recordo el mail: comissio.pare.coll@gmail.com

Gaudiu de les modificacions fetes i tan de bo, seguim sent llum que encengui altres llums.

Com sempre, amb tota la meva estimació i agraïment, Francesc Coll

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada