divendres, 22 de maig del 2009

I més fotos de l'inici de la Festa...nostra F E S T A ! ! !
















Bona tarda @amic i @amigues:


Quina setmana més intensa, oi? Plena d'emocions, de moments de pregària, de cançó, de llum, de flors, de cartes, de molts sentiments...ara per ara no puc més que enviar-vos a tots i totes un gràcies des del meu cor!!! Sóc molt feliç i desitjo que sentiu aquesta festa com
" LA NOSTRA FESTA ".

He rebut més fotografies de les escoles de Vic, Anglés i Gironella. Moltes gràcies...Cada somriure dels nens i nenes, del professorat i de les meves Germanes em recorda que la meva obra segueix viva de la vostra mà.

Moltes gràcies i continuem tots junts de FESTA!!!

Francesc Coll i Guitart

1 comentari:

  1. Per la meva feina actual, estic allunyada de les classes i sempre enyorada d' estar a prop dels infants.
    Enguany, el P. Coll m’ha fet un regal molt personal. He pogut viure i compartir amb els meus antics alumnes i professors, la setmana dedicada al P. Coll a l’Escola Mare de Déu del Roser, de les Dominiques de l’Anunciata de Sant Vicenç de Castellet. Cada dia una activitat ben diferent: el dimarts a les 12, com tots vosaltres les cartes... una passada!!! Quina imaginació, quin encant tenen els infants. Un deia, en acabar la seva carta “ Pare Coll, ets el nostre TRESOR”!!!. Ahir divendres l’Eucaristia com a final de festes, compartida amb pares, alumnes, germanes, professorat amics...

    Gràcies Pare Coll, el teu poder de convocatòria m’ha fet gaudir de la teva força i la teva senzillesa.
    Gna. Montse Sala

    ResponElimina