diumenge, 24 de maig del 2009

Sento una gran alegria dintre meu: GRÀCIES A TOTHOM!!!




Bon dia @mics i @amigues:

Segueixen arribant fotografies del Gran Inici de Festa de les diferents escoles. Em sento feliç perquè la senzillesa i el carinyo que heu posat omplen de sentit el dia a dia. També volia donar-vos les gràcies. Estem a la recta final de curs...hi ha molta feina....estudiar, corregir, les classes, sortides de fi de curs...però heu sapigut trobar temps i posar la vostra nota musical en aquesta partitura que és un himne d'alegria i de força per seguir caminant.

També estic llegint tot el que heu escrit. M'emociona veure que no sóc un projecte oblidat, que m'estimeu i que dintre vostre hi ha una llum que encén una altra llum....Il·luminem el nostre dia a dia amb el millor dels somriures.

Us deixo amb les fotografies de les escoles d'Amílcar, Horta.

Per cert, animeu-vos a desar comentaris. De moment, en l'entrada del dia 22 de maig, la Gna. Montse Sala ja ho ha fet...Moltes gràcies!!!
Fancesc Coll

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada